Shoppingväder

Hej igen!
I väntan på att huset ska bli målat, vi kommer att ta hjälp av andra för det. Först så tänkte vi måla själva, jag ville det mest men har insett att Mats har rätt att det kommer ta alla våra krafter under semestern och det är det ju inte värt. Man får tänka till och så ang vad man ska och inte ska göra själva. Många är de par som gjort allt runt och i sitt hus och fått det riktigt bra bara för att månader senare vara helt slutkörda. Jag vill hellre ägna vår lediga tid till mycket mer intressanta saker tillsammans.
 
För övrigt blev det både fiske och fest i helgen, det första utan varken napp eller vak, var finns fisken? Festen var i Äppelbo hos min väninna Helena, så himla trevligt och massa roligt folk, bra band och mycket svängom även till Äppelbo gånglåten :) gillas mycket!! 
 
Vi bodde i husvagn i helgen och det var väl trevligt en natt så där, att sitta och spela kort höra regnet smattra mellan varven som man kollar bottenmetet, men jag föredrar ändå att sova inomhus i ett rum, är nog ganska bekväm av mig :)
 
 
Nu blir det natten här.  
 
Kram! 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint ni har fått det inne i huset!
Jag tycker ni gör helt rätt i att skippa målningen och låta någon annan göra det. Det är både tråkigt och krävande men mycket skönt när det är gjort! I vilken färg blir huset ?

/Kram Maria

Svar: Vad kul att du skriver och tack! Det känns härligt att det är klart, huset blir att gå i Helt bruten vit stil det kommer bli fint och ljust vilket passar oss
Vår familj

2012-07-22 @ 17:55:28
URL: http://kumminstigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0