Nya bilder

Byggvecka 23.

Hej igen!
God fortsättning på det nya året och hoppas att ni liksom jag har haft det toppen på nyårsfirandet. Jag ser med stor spänning fram emot att möta 2012 och det känns extra pirrigt i magen för flytten till vårt efterlängtade hus ska ske då. Överhuvudtaget känns det som om 2012 kommer att bli ett bra och intressant år. Här kommer lite nytagna bilder som jag med stor möda knåpat ihop i mitt nyinköpta Photoshop. Jag har verkligen inte stor kunskap vad det gäller detta med bildhantering men detta har jag hitills åstadkommit. Tyvärr tappade jag färgen på collaget någonstans på vägen. Jag måste lära mig mer om hur det fungerar här i veckan. Håll till godo i alla fall med dessa som visar att vi nu verkligen är på gång i huset på riktigt!!





Kommentarer
Postat av: Mats

Va snyggt det blir vännen puss!

2012-01-03 @ 22:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0