Familjen i fokus

Byggvecka 26.
Så himla mycket händer där borta i huset nu. Bänkskivan kom i fredags - underbara vackra stenskivan som kommer att bli som pricken över i hemma hos oss. Jag ska fota så ska ni få se vad jag menar.
Man får säga vad man vill om laminat och trä, det har sin tjusning det också men det här andas så mycket känsla att bara se på den - kan inte bärga mig att få använda den till framtida bakning och matlagning. Vi har varit vid huset idag,  de lägger klinkers och kakel nu. När vi var där så var det mest oväsen och jobbigt att vara inne i huset så de blev en snabbvända. Det får bli hörselskydd i fortsättningen! Vi hann skymta att det kommit på svarta stenplattor i farstun och det såg jättebra ut även nu innan fog och torkning. Blir kul att se när allt kommit på plats och det blir en helhet.

Min Ida har lärt sig mer i Photoshop än vad jag kan och har hunnit lära mig och här bjuder jag på vad som är mest i fokus hos oss nu enligt henne - vår familj, gulligt va?


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad fint!

2012-01-24 @ 08:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0