Nya kort från bygget

Har varit och fotat idag och fick mig några glada överraskningar. Det som var roligt och nytt var att innerväggarna kommit på plats. Det ser jättefint ut och jag är mycket nöjd med storleken. Man får genast en mer "hemkänsla", trots byggakaoset runtomkring. Dessutom har en massa golv på övervåningen hunnit komma på plats och det ger också en större överblick hur det till slut kommer att se ut. Kan bara säga - Är mer än nöjd!!!!!!!

En annan rolig sak är att vi har fått nycklar till huset och kan nu låsa igen om oss och verkligen känna att det är vårt hus. Det är en speciell känsla att supa in att det är vårt allt det här.

I morgon blir det röjningsdag tre, vi har ju varit och städat två vändor tidigare, men nu har det blivit ännu mer - Det kommer nog att krävas många vändor till tippen. Ska sätta mig ner nu och ragga lite folk som inte har bättre för sig på en ledig lördag utan tycker det här är med att röja kan vara skoj :0)

Så här långt har snickarna kommit på övervåningen. Det som syns på kortet är badrummet med sina tre fönster och sedan två sovrum på varsin del av huset.



Bild från vardagsrummet in mot hallen och köket, det blir grymt bra och stort :)



Tvättstugan



Vår kommande relaxavdelning med utgång i det fria. Jag kan redan se framför mig hur vi och barnen kommer att gå ut där och slänga oss i snön för att sedan gå in i bastuns sköna värme.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0