Det börjar ta fart

Vecka 15.
Det var en vecka sedan jag var till bygget nu, men idag var det dags igen. Allt golv på övervåningen är på plats nu och jag kunde gå upp för stegen som nu satt fast, förra gången var jag skitskraj då det var en enkel stege lutad mot kanten - bra högt däruppe kan jag säga. Nu fanns det golv att gå på och det kändes roligt att kunna bara gå runt där uppe och drömma tills allt ska bli klart. Det blir fint, jätte fint!

Dörrkarmen har kommit också så snart ska vi få gå in genom vår efterlängtade entré :) jag ska försöka bege mig dit på dagen i morgon igen och ta nya foton. Dom trodde nämligen dörren skulle vara på plats då *jippi*. För övrigt så har julpysslandet påbörjats ovanligt tidigt i år för att vara mig. Vi håller som bäst på jag och barnen och gör en julgransmatta, kanske kommer bild på den också ;)

Ut i solen nu och njuta/Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0