Inga utlovade bilder

Hej igen

Jag hade lovat att jag ska lägga upp bilder på det nymålade i huset. Jag får vänta tills de målat klart inser jag nu. De hade målat allt klart till i går på bottenplan, men sedan idag på eftermiddagen så hade de spacklat på dessa målade väggar. Så det känns ju bättre att visa er när väggarna verkligen är vita och inte grårandiga, antagligen blev de inte helt nöjda med resultatet och gjorde om det. De är noggranna de här två grabbarna. De kommer från Mångs måleri och Östlins måleri och kan verkligen sin sak, så vi är så glada att vi fick just dom. Jag återkommer under morgondagen då kanske jag kan få med bilder.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0