Allt i vitt

Byggvecka 24.

En ny vecka till mötes och ännu närmare inflyttning. Den här veckan är målarna där och ska sätta upp tapeter och måla. Vi har bestämt från förra veckan "fråga publiken" att vi inte sätter upp någon tapet alls!! Helt enkelt målar vi allt i Stockholmsvitt överallt där vi hitills är osäkra på vad vi vill ha framöver. En av besökarna gav oss också det tipset vilket vi har kommit fram till är mycket klokt. Vi tackar för era åsikter och är nu glada att vi vet hur vi ska ha det med den saken.

Ska lägga upp bilder i morgon på allt de målade, det ska bli kul!

Hej så länge och ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Mats

Du är grym

2012-01-09 @ 21:21:05
Postat av: Janna

Du med - Puss min stora kärlek!

2012-01-10 @ 11:30:45
Postat av: Maria

Hej!



Vad kul att hitta till just din blogg. Varenda gång som jag har åkt förbi erat husbygge har jag funderat på om det är ditt hus, och nu vet jag! spännande tid ni har framför er! Kika gärna in på min blogg, vi byggde hus 2010. Det har tyvärr varit lite ofrivilligt stopp på min blogg sedan i höstas, men tanken är att det ska komma fler inlägg. Hoppas allt är bra med dig !



/Kram Maria

2012-01-10 @ 13:20:50
URL: http://kumminstigen.blogspot.com
Postat av: Janna

Hej Maria. Det var ett tag sedan. Jag ska genast kika in på din blogg och se vad ni har byggt för spännande!

2012-01-10 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0