Panelen på

Vecka 6.
Nu var det ett tag sen jag var in här och skrev. Det blir inte så mycket bloggande på vardagarna då jag jobbar för fullt. Dock är jag till byggplatsen och kikar varje dag. I går kom det en leverans med fönster så jag vart snabbt inringd för att köpa presenning och åka iväg och täcka över högen av glasrutor. De var en rejäl hög som krävde en 7x5 m stor presenning. Gissa om de blev svårt att få den att sitta still i gårdagens blåsväder? Till slut efter en timmes kämpande satt den dock på plats över både dörrar och fönster. Passade på att fota huset som för dagen klätts med liggande panel. Det blir assnyggt :) Vi kan börja måla den redan nästa månad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0