Var ett tag sedan

Hej på er igen!
Nu var det sjukt längesedan jag uppdaterade bloggen. Har haft 100 olika andra projekt runt omkring mig så därav att inläggen helt uteblivit. Jag har börjat på nytt jobb, hunnit med att vara utomlands två gånger till Paris och Kroatien :) Sedan så har jag och familjen hunnit bo in oss i huset så nu är vi på gång med gräsmatta och altanen. Lovade visa fler bilder inifrån huset men har inte ännu tagit några så det blir min uppgift ikväll, så i morgon så ska jag leverera :)
Ha det toppen trots det dystra vädret i Dalarna, Stockholm hade vackert väder idag, Emma är där så jag vet det - hoppas det vädret kan hitta hit.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0