Fotokväll

Hej mina kära bloggläsare!
Hoppas er helg har varit fin. Min helg började dåligt med värsta huvudvärken, egentligen började den redan på jobbresan till Stockholm. Lyckades ändå kravla mig igenom kursen i Scrum trots pannbank :( trodde jag skulle få tillbringa hela helgen i sängen sen, men under lördagseftermiddagen så släppte den äntligen. Idag mår jag fint :)
Nu på kvällen kom fotoådran fram i mig och jag har farit fram som ett gehu här hemma, barnen undrar vad jag håller på med *skratt* För att göra en lång historia kort så håller jag på att lära mig olika tekniker med kameran och övning ger ju färdighet. Jag har fått en på jobbet som vet hur man fotar riktigt och som har gett mig bra tips så det är väldigt spännande att öva på det man lärt sig :) Tror att jag kommer anmäla mig till fotokurs denna höst faktiskt så roligt är det - vill bara lära mig mer och mer nu.
 
Här får ni ta del av lite mer husbilder, Kram och ha en god kväll!
Köksträdgården
Vyer från hallen
Sovrummets ögonfröjd
Husets entré på kvällen
 Detaljer från hallen
 
 

Kommentarer
Postat av: Hans-Åke Norberg

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka

2012-10-04 @ 17:26:55
URL: http://www.aleka.se
Postat av: Frida

Sv: Tack så jätte mycket! Så glad jag blir :) Om du tittar på höger kolumnen på bloggen så står där vad som finns i min kameraväska :)

2013-05-24 @ 12:04:55
URL: http://blogg.fotografia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0