Bloggtankar

Hej igen!
Jag har egentligen inte tid med en blogg längre känner jag. Inte om man ska ha en levande blogg i vart fall. Jag följer ju några andra bloggar själv varje dag en med livstilstema och två med inredning. Pluss att jag följer våra barns bloggar om mode och hundar och deras sporter. Dom skriver på sina bloggar varje dag som typ en dagbok och lägger upp bilder.  Jag vill mer än jag hinner med min blogg, jag har nytt jobb, just nu på resande fot ,ambitionen är att ta kort lägga upp och visa altanbygget och gräset som äntligen har kommit och så vår fina fotovägg. När andan faller på ska jag ta fram och fota lite mer men just nu insuper jag bara den sista sommar värmen och filar på nya höst idéer.
 
Tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0