Möblerat

Tiden har rusat iväg sedan vi flyttade in. Vi är runt och far och får inte mycket i ordning här hemma - men så har vi tänkt att det får ta den tid det tar. Nu börjar vi dock kunna se att det liknar något. Jag visar köket så får ni se hur det blev. Några saker har vi fått upp på väggarna men det är inte färdigt än, nån gardin saknas också. Vi kommer att hålla på det minimalistiska - ju mindre saker framme men som ändå speglar oss i familjen dessto bättre. Den gamla kökssoffan blev pricken över i och den var vi mest oroliga över att inte få plats med :) Känslan av att få inreda detta nya hem är fantastisk och vi vill inte rusa fram, vi tar lite i taget och känner oss fram, hela tiden växer det fram vad vi ska ha och vart. Jag återkommer med fler bilder när vi donat klart nästa rum :)
He så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan! Så fint ni har det! Skulle så gärna se på planlösningen! Eller finns den med någonstans på bloggen? Hälsn Hanna

2012-06-01 @ 20:10:21
Postat av: emsi

så mysigt och fint vi har det! och ännuu bättre nu när tavlor kommit upp. speciellt den som du målat (:

2012-06-06 @ 22:09:11
Postat av: Jessie

Hej! Vi ska också bygga en Trana och är också jätte nyfiken på er planlösning! :) Du får gärna skicka den till mig också :)

Svar: Hej. Den ligger inte på webbplatsen, men du kan maila din adress till mig så kan du få den.
Vår familj

2012-08-02 @ 19:54:40
URL: http://tegelbacken.blogspot.com/
Postat av: ssie

Min e-mail är [email protected]

2012-08-06 @ 16:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0