Väntar ivrigt

Vecka 4.
Nu är det vecka 4 på bygget och i stort sett väntar vi bara på nästa tisdag då snickarna ska komma, det kommer bli ett gäng som kommer, och gissa om jag längtar. Det är ju först nästa vecka som vi också får mer pejl på hur lång tid allt Kommer att ta. Jag är fortfarande och "tittar till" grunden varje dag och det är en häftig känsla, den sjunker in mer och mer och det blir verkligt att vi snart kommer att ha ett färdigt drömhus, det är en mäktig känsla som inte går att beskriva i ord :0) I morgon ska min väninna komma och fota oss lite i familjen Hon är grym på foto så kanske att det blir något som jag kan visa på bloggen också. Nu blir det natten och i morgon en dag närmare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra blogg!!:) Jätte bra beskrivet i text o bild :). Följer bloggen med spänning... Skoj att få följa med på resan med husbygget och se hur huset växer fram. Ser fram emot den dagen jag kan besöka er o får se hur resultatet av drömhuset blivit..jag hoppas som du att det blir senast i december o att ni får fira Julen där!:). Tack för dem snälla orden..du är för go :)! Ses ikväll! Kramar från Väninnan

2011-08-25 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0